Så du vil gerne vide lidt mere om Flea Loppen?

Her er nogle af vores oftest stillede spørgsmål!

Hvad gør Flea Loppen?

 

Flea Loppen sørger for faciliteterne, hyldepladser, stregkoder/prismærker, vedligeholdelse og reklame på de sociale medier. 

 

 

 

Hvordan fungerer det for mig der vil købe noget?

 

Du kommer bare forbi i butikkens åbningstid, kigger dig omkring, og hvis du ser noget, du kan lide – ja, så betaler du bare ved kassen. 

 

 

 

Hvordan fungerer det for mig der vil sælge noget?

 

Du kontakter Flea Loppen og bestiller det antal reoler/hylder, der er passende, til dit behov. Derefter får du udleveret stregkoder til at sætte på dine varer. 

Du er velkommen til løbende at fylde op eller at komme og hjælpe til med at gøre netop din stand præsentabel. 

 

 

Hvordan med betaling fra kunderne?

 

Flea Loppen har et moderne IT-system, der gør, at hver stand har sin egen unikke stregkode, og når kunderne betaler bliver pengene registreret til sælgeren. 

Vi modtager: Visa, Mastercard, Mobilpay og kontanter. 

 

 

 

Hvad koster det?

 

Det koster fra kun 30,- at have en reol/hylde/gulvplads. 

En gang i måneden bliver overskuddet fra salget overført til din konto, efter der er blevet trukket 15% i kommission. 

 

 

 

Er der garanti for salg?

 

Nej, Flea Loppen kan ikke stille en garanti for, at netop dine ting bliver solgt. 

Men du er velkommen til at tilføje, fjerne eller ændre i dit sortiment.

Nemt og smart, ikk'?
 

Men har du stadig ikke fundet det svar, som du søgte, så sidder vi klar ved telefonen, på Facebook og email til at svare på lige netop dit spørgsmål!



Er du klar til at bestille en plads?




 

FLEA LOPPEN

 

Ndr. Fovrfeldvej 52 · 6710 Esbjerg V.

 

Ring til os på: 42 44 32 05

 

E-MAIL : FLEALOPPEN@NETMAIL.DK

Mandag-Fredag 10-17

 

Lørdag-Søndag 10-16

Helligdage 10-16

Åbningstider:
  • Facebook
  • Instagram

Created by DrostDesign